A successful man is one who can lay a firm foundation with the bricks others have thrown at him.
-Jill Scott-

onsdag 14. september 2011

Et veiskille.

Så er jeg på plass. Dette er en tid for store endringer, ikke bare for meg. Det har vært lokalvalg i Norge og i mårra er det folketingsvalg i Danmark. Jeg har fått med meg sykkelen min på flyet i dag morges og jeg er klar for å ta fatt på et nytt kapittel av boka Marens liv.
Riktignok er det endel formaliteter som må til før jeg fult og helt har byttet side fra "reservedanske" til "danske." Måske er det noen språklige endringer som må til for at folk skal skjønne hva jeg sier, eller kanskje holdt det å importere sykkelen min.... Hvem vet... nå er jeg iallfall klar til å ta fatt på livet som seriøs student i Danmarks prakt, hjem til den lille havfruen og nye hjem til "kvinnen fra havet", nemlig København.

Livet kommer til å bli tøft, spennede og forhåpentligvis EKSTREMT lærerikt.

2 kommentarer:

  1. Det høres bra ut! Satser på mange blogger i framtiden, og ja, bilder er obligatorisk! Så må du lære deg hva som er nødvendig å se i Køben, for plutselig står jeg utenfor døren din :D

    SvarSlett
  2. Så bra med blogg - skal følge med! Lykke til på nye eventyr:)

    SvarSlett